Masz pytanie?
Jesteśmy do twojej dyspozycji.
+48 14 622 35 30 pn-pt: 7:00 - 15:00
Pomoc

JAK KORZYSTAĆ Z USŁUG NASZEGO SKLEPU?

 

Poniżej znajdziesz informacje dotyczące:

  • Rejestracji i utworzenia konta w sklepie internetowym

  • Składania zamówień w naszym sklepie

  • Zapisania się do Newsletter-a


Regulamin sklepu dostępny jest tutaj: 
http://www.huetter.com.pl/regulamin

Wszelkie słowa, wyrażenia i akronimy występujące na niniejszej stronie i rozpoczynające się z dużej litery (np. Sprzedawca, Sklep Internetowy, Usługa Elektroniczna) należy rozumieć zgodnie z ich definicją zawartą w powyższym regulaminie Sklepu Internetowego.

1.    REJESTRACJA I TWORZENIE KONTA

1.1. W celu zawarcia umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie Internetowym należy na stronie internetowej Sklepu Internetowego https://www.huetter.com.pl/pl/reg/ wypełnić Formularz Rejestracji podając: adres poczty elektronicznej oraz hasło.

1.2. Następnie Usługobiorca powinien podać swoje dane do złożenia Zamówienia i dane do dostawy – imię i nazwisko, adres (ulica, numer domu, kod pocztowy, miejscowość; kraj), numer telefonu kontaktowego, adres do wysyłki jeżeli jest inny niż podany wyżej.

1.3. Utworzenie konta pozwala skorzystać z przywilejów dla stałych klientów takich jak:
- podgląd statusu realizacji zamówień i historii zakupów,
- brak konieczności wprowadzania swoich danych przy kolejnych zakupach,
- możliwość otrzymania rabatów i kuponów promocyjnych



2.    SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ


2.1. Klient wybiera interesujący go Produkt poprzez kliknięcie na nazwę lub zdjęcie Produktu widocznego na stronie Sklepu Internetowego. Do wyszukania danego Produktu Klient ma możliwość skorzystania także z wyszukiwarki dostępnej na stronie internetowej Sklepu Internetowego.

2.2. Klient zostaje następnie przekierowany na podstronę Sklepu Internetowego, na której znajduje się opis wybranego Produktu, jego cena oraz informacja o czasie realizacji zamówienia.
Jeżeli Klient chce kontynuować składanie Zamówienia należy kliknąć pole „Do koszyka”.

W tym momencie zostaje zawarta umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym poprzez wypełnienie Formularza.

2.3. Klient zostaje przekierowany do okna koszykagdzie ma możliwość:
- zmiany ilości zamawianych produktów poprzez wpisanie odpowiedniej liczby w polu „Ilość”;
- uaktualnienia wartości koszyka po dokonaniu powyższej zmiany poprzez kliknięcie przycisku
„Przelicz”;
- wyboru
formy zapłaty oraz formy dostawy;
- sprawdzenia kosztów dostawy zamówionego towaru (koszt dostawy zamówionych produktów wyświetlany jest automatycznie po dokonaniu powyższych wyborów);


Po dokonaniu wyborów należy kliknąć pole „Zamawiam”

2.4. Jeżeli Klient był wcześniej zalogowany, zostanie automatycznie przeniesiony do podstrony koszyka weryfikującej adres dostawy.Jeżeli Klient nie zalogował/zarejestrował się wcześniej w sklepie zostaje automatycznie przekierowany na podstronę dającą możliwość:

- zarejestrowania się (patrz punkt 1) poprzez naciśnięcie przycisku „Zarejestruj się”,
- zalogowania się na utworzone wcześniej konto poprzez naciśnięcie przycisku „Zaloguj się”
- kontynuowania zakupów bez rejestracji poprzez naciśnięcie przycisku „Złóż zamówienie”

W polu weryfikacji adresów dostawy Klient ma ma możliwość
- wyboru innego adresu dostawy;
- wyboru faktury VAT zamiast wystawianego domyślnie paragonu;
- wpisania dodatkowych uwag do Zamówienia.

Po dokonaniu wyborów należy kliknąć pole „Zamawiam”

2.5. Klient zostaje przekierowany do ostatniej, podsumowującej podstrony koszyka, gdzie ma możliwość sprawdzenia poprawności wszystkich danych.

Następnie
należy kliknąć pole „Płacę” (niezależnie od wybranej formy płatności), po czym Klient zostaje przekierowany na stronę Sklepu Internetowego, na której znajduje się informacja, że Zamówienie zostało złożone.

W tym momencie zostaje zawarta Umowa Sprzedaży.

Niezwłocznie po złożeniu Zamówienia Sprzedawca potwierdza ten fakt poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta.


3.    Zapisania się do Newsletter-a


3.1.    W celu zawarcia umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej Newsletter należy w zakładce „Newsletter” widocznej na stronie Sklepu Internetowego wyrazić chęć otrzymywania Newslettera poprzez podanie adresu poczty elektronicznej, na który Newsletter ma być przesyłany, wybranie opcji oraz kliknięcie pola „Zapisz się” - w tym momencie zostaje zawarta umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej Newsletter.

Projekt i wykonanie: Gabiec.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl